Det er leverandøren, der har udviklet løsningen, der håndterer support på løsningerne.
Du skal som udgangspunkt altid kontakte den servicedesk, helpdesk eller servicelinje, som vedrører den løsning, du anvender.
Du skal som udgangspunkt altid kontakte den servicedesk, helpdesk eller servicelinje, som vedrører den løsning, du anvender.
Aula:
Aula er den nye kommunikationsplatform i folkeskoler, SFO’er og dagtilbud, der giver elever, pædagogisk personale og forældre adgang til informationer fra skolen og dagtilbud. Læs mere på https://aulainfo.dk/om-aula/
Kontaktoplysninger:
Du skal være supportberettiget kommunal bruger for at henvende dig til Aula Support. Her kan du indrapportere direkte igennem Aula. Log på Aula.dk og send en fejlrapportering i administrationsmodulet. Læs mere på https://aulainfo.dk/supportberettiget-bruger
Øvrige brugere skal henvende sig til skolen, SFO'en eller barnets dagtilbud.
Hjemmeside:
På http://aulainfo.dk er information samlet og opdateret, målrettet både kommunale projektledere og administratorer, samt leverandører, pædagogisk personale, forældre og elever.
Support til borgere og virksomheder skal ske igennem kommunen.
Kommunale sagsbehandlere:
Tel.: +45 3334 8916
E-mail: KOMBIT.BBR@netcompany.com
Åbningstider i Kundeservice:
Mandag-fredag 06.00-18.00
Support om lovfortolkning: BBR@BBR.dk
Projektrelaterede spørgsmål: bbrv20kommune@kombit.dk
I tilfælde af at løsningen er nede, bliver der skrevet ud til alle de brugere, som har tilmeldt sig en mailliste hos Netcompany.
Aktuel driftsstatus: driftsstatus
Kommunale sagsbehandlere:
Tel.: +45 3334 8909
E-mail: KOMBIT.SAPA@netcompany.com
Åbningstider i Kundeservice:
Mandag-fredag 06.00-24.00
Aktuel driftsstatus: https://driftsstatus.bygogmiljoe.dk/
Borgere og virksomheder skal rette henvendelse til den kommune, deres ansøgning skal håndteres i.
Servicedesk (kun for superbrugere): Servicedesk-portal til Byg og Miljø, hvor registrerede brugere kan indrapportere eventuelle fejl direkte. Her er fx også mulighed for at vedhæfte skærmbilleder etc. Servicedesken tilgås på https://support.bygogmiljoe.dk/servicedesk/customer/portal/7.
Support (kun for superbrugere): Tlf. 33 98 33 96.
Aktuel driftsstatus: Gå til aktuel driftsstatus for DUBU
Support til DUBU (kun for superbrugere)
Support håndteres via Netcompanys Service Desk.
Hvis du oplever fejl i DUBU, bør du som udgangspunkt benytte DUBUs indbyggede supportværktøj.
Telefoniske henvendelser bør kun benyttes ved hastesager. I tilfælde heraf kan du kontakte Netcompanys Service Desk på:
Tlf.: 3334 8931 (mandag-onsdag & fredag kl. 8 til 16 samt torsdag kl. 8 til 18)
Mail: Kombit.DUBU@netcompany.com
Kontakt DUBU-teamet i KOMBIT
Hvis du har spørgsmål eller af andre årsager ønsker at kontakte DUBU-teamet i KOMBIT, kan du sende en mail til vores postkasse:
Aktuel driftsstatus: https://eessi.cloudeon.com/support/announcements
Leverandørens servicedesk:
Tel.: +45 7070 1144
E-mail: eessi.support@cloudeon.com
Åbningstid hos servicedesk:
Mandag-fredag 08.00-16.00
Kommunal support:
Tlf.: +45 3311 4047
E-mail: KOMBIT.FLIS@netcompany.com
Hjemmeside med supportoplysninger: https://www.eflis.dk/
Åbningstider i Service Desk:
Mandag-fredag 07.00 – 17.00
Aktuel driftsstatus: Gå til aktuel driftsstatus for FBS
Support til Cicero / FBS (kun for superbrugere)
Kontaktoplysninger
Tlf: 8943 2060
E-mail: support.sll.fbs@systematic.com
Åbningstider i Systematic Support
Mandag-fredag 08.00 - 16.00
Supportportalen kan tilgås via dette link.
Kontakt FBS-teamet i KOMBIT
Hvis du har spørgsmål eller af andre årsager ønsker at kontakte FBS-teamet i KOMBIT, kan du sende en mail til vores postkasse:
Gå til aktuel driftsstatus for FBI
Support til FBI
Kontaktoplysninger
Tlf: 4486 7777
Kontaktformular: https://kundeservice.dbc.dk/kontakt
Åbningstider i DBC kundeservice
Mandag-fredag kl. 08.30 - 16.00
Supporthjemmeside: https://kundeservice.dbc.dk/
Kontakt FBI-teamet i KOMBIT
Hvis du har spørgsmål eller af andre årsager ønsker at kontakte FBI-teamet i KOMBIT, kan du sende en mail til vores postkasse:
Aktuel driftsstatus: https://www.kommunernespensionssystem.dk/ (kun adgang for systemets brugere)
Supportberettigede bruger kan med fordel benytte menupunktet "Min Support" i systemet til fejlmelding.
Leverandørens servicedesk:
Tel.: +45 3334 8959
E-mail: kombit.kp@netcompany.com
Åbningstid hos servicedesk:
Mandag-fredag 08.00-16.00
Aktuel driftsstatus: https://kundenet.kmd.dk/arbejdsmarked/ksd/
KSD er opdelt i en borgervendt selvbetjeningsløsning kaldet MitSygefravær og en fagløsning til kommunale sagsbehandlere.
Ved behov for hjælp til Mit Sygefravær skal man som borger rette henvendelse til kommunen.
KSD Servicedesk:
Det er kun kommunernes supportberettigede brugere, der kan kontakte KSD Servicedesk.
Kommunens øvrige KSD-brugere skal tage fat i en af kommunens supportberettigede brugere
Telefon: 4460 1090
E-mail: sygedagpenge@ksdp.dk
Supportberettigede brugere kan med fordel benytte KMDs Serviceportal https://www.kmd.dk/kmd-serviceportal, hvor status på kommunens KSD-supportsager kan følges.
Åbningstider i Supporten: Mandag, tirsdag, onsdag og fredag 07:00-16:00, Torsdag 07:00-17:00, Helligdage, grundlovsdag, juleaftensdag og nytårsaftensdag er der lukket.
Kontakt KSD-teamet i KOMBIT:
Hvis du har spørgsmål eller af andre årsager ønsker at kontakte KSD teamet i KOMBIT, kan du sende en mail til vores postkasse: KSD@kombit.dk
Aktuel driftsstatus: https://www.kommunernesydelsessystem.dk/driftmeddelelser/
KY er opdelt i en borgervendt selvbetjeningsløsning, som tilgås via borger.dk, og en fagløsning til kommunale sagsbehandlere.
Ved behov for hjælp som borger skal man rette henvendelse til kommunen.
KY-servicedesk
Det er kun kommunernes supportberettigede brugere, der kan kontakte KY-supporten. Kommunens øvrige KY-brugere skal tage fat i en af kommunens supportberettigede brugere.
Telefon: 3334 8921
E-mail: Kombit.KY@netcompany.com
Supportberettigede bruger kan med fordel benytte menupunktet "Min Support" i systemet til fejlmelding.
Supportens åbningstid: hverdage kl. 7.00-19.00.
Kontakt KY-teamet i KOMBIT
Hvis du har spørgsmål eller af andre årsager ønsker at kontakte KY teamet i KOMBIT, kan du sende en mail til vores postkasse: KY@kombit.dk
Aktuel driftsstatus: https://driftsstatus.koreprovebooking.dk/Home/StatusPage
Hjemmeside: https://koreprovebooking.dk
Support til Borgerservice, Køreskoler og Færdselsstyrelsen:
Service Desk e-mail: kpb.support@knowledgecube.net
Telefonisk åbningstider i Service Desk:
Mandag-fredag 08.00 – 16.00
Service Desk telefon +45 3398 2000
Ved problemer med rettigheder skal du kontakte hhv. Nets DanID erhvervssupport eller Virk.dk support.
Læs mere om Køreprøvebooking på KOMBIT: http://www.kombit.dk/koreprovebooking
Aktuel driftfokus: Gå til aktuel driftsstatus for Mit Sygefravær
Support til Mit Sygefravær
Borgersupport
Support til borgere skal ske igennem kommunen.
Er du borger, og har du brug for hjælp til brugen af Mit Sygefravær, skal du kontakte din bopælskommune.
Kommunesupport (kun for supportberettigede brugere)
Kommunale supportberettigede brugere kan kontakte supporten via servicedesk.
Her finder man også oplysninger om telefonnummer og åbningstider.
Kontakt Mit Sygefravær-teamet i KOMBIT
Hvis du har spørgsmål, ændringsønsker eller af andre årsager ønsker at kontakte Mit Sygefravær-teamet i KOMBIT, kan du sende en mail til vores postkasse:
Aktuel driftfokus: Gå til aktuel driftsstatus for NemRefusion
Support til virksomheder og kommunale sagsbehandlere
Service Desk:
Tlf.: 7370 7035
Åbningstider: Mandag-fredag kl. 08.00 – 16.00
Ved problemer med log-in, og hvis aktuel driftsstatus ikke indikerer fejl, skal du kontakte MitID erhvervssupport
Kontakt NemRefusion-teamet i KOMBIT
Hvis du har spørgsmål, ændringsønsker eller af andre årsager ønsker at kontakte NemRefusion-teamet i KOMBIT, kan du sende en mail til vores postkasse:
Skriv til NemRefusions postkasse
Kontakt den fraværendes bopælskommune.
Hjemmeside: Liste over kommuner på Virk.dk
Kontakt Udbetaling Danmark:
Tlf.: 7012 8064
E-mail: Log på Virk.dk og send digital post til 'Barselsdagpenge'
Åbningstider i Service Desk:
Mandag-onsdag kl. 08.00 – 16.00
Torsdag kl. 08.00 – 18.00
Fredag kl. 08.00 – 15.00
Aktuel driftsstatus: driftsstatus
Kommunale sagsbehandlere:
Tel.: +45 3334 8909
E-mail: KOMBIT.SAPA@netcompany.com
Åbningstider i Kundeservice:
Mandag-fredag 06.00-24.00
Aktuel driftstatus: driftstatus.kombit.dk
Kommuner og leverandører:
Tlf.: +45 8987 2137 (IBM)
E-mail: helpdesk@serviceplatformen.dk
Åbningstider i IBM Helpdesk:
Mandag-fredag kl. 06.00 – 18.00
Socialtfrikort.dk understøtter ordningen om Socialt Frikort, der tilbyder udsatte borgere at tjene op til 20.000 kr. skattefrit årligt i 2019 og 2020 uden, at det medfører en reduktion af forsørgelsesydelserne. Brugerne af systemet er borgere, kommunale sagsbehandlere og virksomheder. Læs mere om ordningen på www.socialstyrelsen.dk/socialtfrikort.
Kontaktoplysninger:
Tlf.: 32 65 32 32 (mandag til fredag, 08:00 - 16:00)
E-mail: Socialt Frikort Service Desk: support@socialtfrikort.dk
Aktuel driftsstatus: driftstatus.kombit.dk
Kommuner og leverandører:
Tlf.: +45 4460 2160
E-mail: sts-support@kmd.dk
Åbningstider i Kundeservice:
Mandag-fredag kl. 06.00-18.00
Oprettelse af, eller se status på, supportsag/-ticket (fejlmeldinger og servicebestillinger), samt overblik over kendte fejl og eventuel omgåelse: http://supportportalen.systematic.com/
Telefonisk kontakt til Servicedesk
Åbningstid er arbejdsdage mellem: 08:00 - 16:00
Telefon +45 8920 3091
Opret venligst en ticket via http://supportportalen.systematic.com/ inden du retter telefonisk henvendelse til Servicedesk.
Hjælp til rettigheder til at indberette via Virk.dk:
Tlf.: +45 7020 0030
Åbningstider i Service Desk:
Mandag-fredag 09.30 – 14.30
Hjemmeside: Virk.dk support
Aktuel driftsstatus: Driftstatus (ydelsesrefusion.dk)
YR's support nås via www.Ydelsesrefusion, hvor supportberettigede brugere kan logge ind.
Man kan også kontakte leverandøren DXC's helpdesk på følgende telefonnr. og mail:
Tlf.: 8988 5842 (mandag - fredag kl. 08:00 - 17:00)
Mail: sca-helpdesk@dxc.com