På denne side finder du relevant materiale vedrørende KP.
Hvis du har spørgsmål til dokumentbiblioteket eller leder efter et specifikt dokument, er du velkommen til at skrive til kp@kombit.dk.
Læs mere om KP her.
Udnyt potentialet i KP
KP Release 5.3 - 31. januar 2025 - Oversigt over ny funktionalitet og KLIK-opgaver.pdf
KP Release 5.2 - 12. september 2024 - Oversigt over ny funktionalitet og KLIK-opgaver.pdf
KP KLIK-opgaver - Release 5.0 - v5
KP KLIK-opgaver - Release 4.1 - v1
KP KLIK-opgaver - Release 4.0 - v3
KP KLIK-opgaver - Release 3.0 - v3
KP KLIK-opgaver - Release 2.0 - v5
(3. part 1) Tag stilling til beløbsgrænse ved udbetaling til alternativ modtager
(Auto 5) Giv samtykke til oprettelse af SFTP-rute til selvbetjeningsløsningen
(AUTO 1) Tag stilling til nye sagstyper og tilhørende ydelses- og træktyper
(AUTO 2) Automatisk behandling af ansøgninger vedr. helbredstillægskort og udvidet helbredstillæg
(Auto 3) Opsætning af fordelingsregler for selvbetjeningsløsningen
Bilag - (Auto 3) Oversigt over relevante KLE nr. i KP
(AUTO 4) Giv samtykke til oprettelse af SFTP-ruter for jeres selvbetjeningsløsning
(Auto 6) Tag stilling til opsætning af kommunens hændelsesabonnementer ifm. revurderinger
(Auto 7) Opsæt fordelingsregler for fordelingskomponenten
(Auto 8) Automatisk behandling af ansøgninger vedr. personlige tillæg
(Auto 9) Tag stilling til og foretag evt. opsætning af nye systemparametre relateret til prisaftaler
(Auto 10) Tag stilling til nye og ændrede brevskabeloner og foretag evt. tilpasning
(Auto 11) Udsøg løbende ydelser uden revurderingsdato og påfør manglende dato
(Auto 12) Gennemgå og udarbejd afslagsårsager til udvidet helbredtillæg og personlige tillæg
Bilag – (Auto 12) Eksempel på hvordan afslagsårsagstekst fremgår af breve samt overblik over afslagsårsager
Bilag – (Auto 12) Excelark til årsagstekster – Download og udfyld
(Auto 13) Kontroller individuel tekst på løbende personlige tillæg og tilret efter behov
Bilag – (Auto 13) Eksempel på hvordan individuel tekst fremgår af breve
(Boligstøtte 2) Tilpas jeres arbejdsgange relateret til boligstøttedata i KP
(Boligstøtte 1) Giv samtykke til oprettelse af SFTP-ruter for boligstøtte
Bilag – (Boligstøtte 1) Instruks vedr. rammerne for databehandling
(Breve 1) Tag stilling til ændringer i udbetalingsspecifikationen og foretag evt. tilpasning heraf
(CVR 2) Autorisér KOMBIT som revisor
Bilag – (CVR 2) Vejledning til autorisering af KOMBIT som revisor
Bilag – (CVR 2) Autorisér medarbejdere til TastSelv applikationer
Bilag - (CVR 2) Autorisér KOMBIT som revisor - Kommunernes SE-numre
(CVR 3) Underskriv abonnementsaftale
(Data 1) Opdateret instruks
Bilag - (Data 1) Databehandleraftale - Bilag A - Oplysninger om behandlingen - KP_V. 3.0
(eFaktura 10) Planlæg og gennemfør forudsætninger for ibrugtagning
(eFaktura 9) Foretag mapning i jeres økonomisystem
Bilag - (eFaktura 5 og 9) Slides fra webinar
(eFaktura 8) Kontakt og gå i dialog med jeres ERP-leverandør
(eFaktura 8b) Serviceaftaler og vejledning fra Ejerkredsen og EG
(eFaktura 7) Tag stilling til behov for og opret evt. EAN.pdf
(eFaktura 6) Tag stilling til nye opfølgningsopgaver og tilpas eventuelt relateret opsætning i KP
Bilag - (eFaktura 6) Nye opfølgningsopgaver relateret til eFaktura
(eFaktura 5) Foretag mapning af ny ydelsestype i jeres økonomisystem
(eFaktura 4) Tilpas opsætningen af jeres ydelsesnumre i KP
Bilag (eFaktura 4) Ydelsesnumre i KP.xlsx
(eFaktura 3) Angiv standard Fakturabehandlingsansvarssted til behandling af eFaktura
Bilag - (eFaktura 3) Kriterier for at KP kan modtage eFaktura samt at KP kan godkende fakturaer automatisk
(eFaktura 2) Registrer organisationsenheder i delsortimentet Fakturabehandlingsansvarssted i FK Klassifikation
(eFaktura 1) Godkend serviceaftale
(FøP 3) Giv samtykke til opsætning af digital post
(Institutionsoversigt 1) Tag stilling til og rediger importerede institutioner i kommunen
(KMF Pension 1) Giv samtykke til oprettelse af SFTP ruter for pension
Bilag – (KMF Pension 1) Instruks vedr. rammerne for databehandling
(MAF 1) Tag stilling til bankkonto for mellemkommunal afregning
(NgDP 2) Opret serviceplatform som modtager- og afsendersystem i digital post
Bilag - (NgDP 2) Vejledning til oprettelsen af serviceplatformen som modtager- og afsendersystem i Digital Post
Kommuner der skal udføre hele eller dele af (NgDP 2)
(NgDP 3) Opret kontaktpunkt og opsæt distributionsregel
Bilag - (NgDP 3) Vejledning til opsætning af distributionsregel
Bilag - (NgDP 3) Vejledning til oprettelse af kontaktpunkt
(NgDP 4) Opsæt fjernprint
Bilag – (NgDP 4) KP AfsendersystemId til fjernprint
Bilag - (NgDP 4) Vejledning til opsætning af fjernprint
(NgDP 5) Tag stilling til nyt felt på brevskabeloner
(NgDP 6) Aktivér kontaktpunkt i Administrativ Adgang
Bilag - (NgDP 6) Vejledning til at aktivere kontaktpunkt
(OA 05) Flyt behandling af personlige tillæg og helbredstillæg ind i KP
(Opg 2) Tag stilling til opgavekategorier og foretag evt. opsætning
(Opg 1) Tag stilling til, om sagsbehandler skal kunne oprette brugerdefinerede opfølgningsopgaver og foretag evt. opsætning
(NgDP 1 + CVR 1 + FøP 1 + Civilstatus 1 + SKAT 1) Godkend serviceaftaler
(Takster 1 + SKAT 2 + FøP 2 + Diverse) Tag stilling til evt. behov for at tilpasse jobfunktionsroller
Bilag - (Takster 1 + SKAT 2 + FøP 2 + diverse) Brugersystemroller i KP
(PL 12) Placér og igangsæt opgave vedr. korrektion af historiske refusionsafregninger.pdf
Bilag - (PL12) Vejledning til korretionsliste for MAF.pdf
(Sagstyper 2) Verificér kopier af jeres ydelses- og træktyper og opret nye ved behov
(Sagstyper 1) Tag stilling til dataafgrænsning i roller i KP ifm ny sagstype
(SF 03) Godkend serviceaftaler for ny version af snitfladerne 1470 og 1490.pdf
(SF 02) Godkend serviceaftaler
(SF 01) Godkend serviceaftale for ny version af snitfladen til FK Organisation
(SKAT 3) Opsæt dataudvekslingsaftale
Bilag - (SKAT 3) Vejledning til opsætning af dataudvekslingsaftale v3
(Takster 2) Verificér takster
Bilag - (Takster 2) Samlede takster fra KMD SPK for kommunernes ydelses- og træktyper
(TF 1) Tag stilling til arbejdsgang for indlevering af trækfiler
(TF 2) Tag stilling til udvidelsen af brugersystemrollerne ”Servicetræk medarbejder” og ''Beløbsgodkender''
Bilag - (TF 2) Roller og rettigheder
(TF 3) Tag stilling til forretningskonstant vedr. beløbsgrænse for modsatrettede træk
(TF 4) Tag stilling til relateret ydelse til træktyper
(Tilretning 1) Godkend ny kreditormeddelelse
Bilag - (Tilretning 1) Nuværende kreditormeddelelse og foreslået ny værdi
(Træk 1) Tag stilling til og foretag evt opsætning for relaterede ydelser til træktyper
(Årsbreve 2023-2024) Indmeld borgere der får supplerende ydelser
Bilag - (Årsbreve 2023-2024) - Indmeld borgere for oplysninger om årsbrev
Bilag – (Årsbreve 2023-2024) Indmelding af CPR-numre til årsbreve
Bilag - (Årsbreve 2023-2024) Vejledning til indtastning af CPR-numre
Vejledning (Årsbreve 2023-2024) – Sådan skiller du komma-separeret data ud i kolonner for sig
Webinar (uge 23): Opfølgning vedr. korrektion af historiske refusionsafregninger
Slides fra webinar (uge 23): Opfølgning vedr. korrektion af historiske refusionsafregninger.pptx
Webinar (uge 20): Korrektion af historiske refusionsafregninger pba. udsendte lister
Webinar (uge 18): Korrektion af historiske refusionsafregninger pba. udsendte lister
Slides fra webinar (uge 18-20): Relateret PL 12 - Korrektion af historiske refusionsafregninger pba. udsendte lister
Video - (eFaktura 2 og 3) Opsætning af Fakturahåndteringsansvarssted og standardenhed
Statusmøde d. 29. august 2024 (uge 35) - Inkl. om fodbehandling efter release 5.2 og de kommende regionsmøder
Statusmøde d. 11. juni 2024 (uge 23) - Inkl. om release 5.2 og scenarier for ændring i release 5.1 "Indberetning af træk og ydelser på passiv sag"
Statusmøde d. 7. maj 2024 (uge 19) - Inkl. om "PL 12" og "Sagstyper 2"
Statusmøde d. 11. april 2024 (uge 15) - Inkl. om ibrugtagning af eFaktura
Statusmøde d. 13. marts 2024 (uge 11) - Inkl. eFaktura live demo, "KP er ikke længere en basis løsning" samt danmarkskort over brug
Statusmøde d. 8. februar 2024 (uge 6) - Inkl. demo af automatisk behandling af eFaktura
Statusmøde d. 18. januar 2024 (uge 3) - Inkl. demo af eFaktura
Statusmøde d. 14. december (uge 50) - Inkl. indledende gennemgang af KLIK-opgaver til release 5.0
Statusmøde d. 23. november (uge 47) - Inkl. demo af automatisk behandling af personligt tillæg samt opgavekategorier
Statusmøde d. 1. November (uge 44) - Inkl. demo af beskedskabelongrupper
Statusmøde d. 3. oktober (uge 40) - Inkl. demo af revurderingsprocessen og forbedringer til masseindberetning
Statusmøde d. 14. september (uge 37) - Inkl. demo af ret eller stop træk tilbage i tid og gennemgang af KLIK-opgaver
Statusmøde d. 15. august (uge 33) - Fokus på bl.a. automatisering inkl. demo af beregningsmodul og prisaftaler
Statusmøde d. 1. juni (uge 22) - Status på release 3 og erfaringer med automatisering fra piloter
Statusmøde d. 2. maj (uge 18) - Fokus på release 3.0
Statusmøde d. 30. marts (uge 13) - Præsentation af udbetaling til 3. partrelateret relateret release 3.0
Statusmøde d. 9. marts (uge 10) - Præsentation af brevkoncept bl.a. relateret release 3.0
Statusmøde d. 7. februar (uge 6) - Demo af procesunderstøttelse relateret release 3.0
Statusmøde d. 17. januar (uge 3)
Statusmail (uge 40 2024).pptx
Statusmøde d. 11. juni (uge 24 2024).pptx
Statusmøde d. 7. maj (uge 19 2024)
Statusmøde d. 11. april (uge 15 2024).pptx
Statusmøde d. 13. marts 2024 (uge 11)
Statusmøde d. 8. februar 2024 (uge 6)
Statusmøde d. 18. januar 2024 (uge 3)
Statusmøde d. 14. december (uge 50)
Statusmøde d. 23. november (uge 47)
Statusmøde d. 1. november (uge 44)
Statusmøde d. 3. oktober (uge 40)
Statusmøde d. 14. september (uge 37)
Statusmøde d. 15. august (uge 33)
Statusmøde d. 22. juni (uge 25)
Statusmøde d. 30. marts (uge 13) - Præsentation af udbetaling til 3. part relateret release 3.0
KP Roller og rettigheder
KP Basis – Visning i SAPA
Kanaloversigt KP
KP Basis - Deklaration
Quickstart KP
Ikon - KP med skrift
Ikon - KP uden skrift
Ikon (ficon format) - KP uden skrift
KP R4.1 Integrationsoverblik - December 2023
KP R4.1 integrationer - December 2023
Release 5.2 - Demo af fodbevillinger efter pensionsvejledningens opdeling
Release 5 - Live demo af eFaktura
Release 5 - Demo af eFaktura (Automatik og valideringer)
Release 5 - Demo af eFaktura (manuel)
Release 4.1 - Demo opgavekategorier (også vist på statusmøde uge 47)
Release 4 - Demo af automatisk sagsbehandling af personligt tillæg (også vist på statusmøde uge 47)
Release 4 - Demo af forbedringer til masseindberetning (også vist på statusmøde uge 40)
Release 4 - Demo af revurderingsprocessen (også vist på statusmøde uge 40)
Release 4 - Demo af ret eller stop træk tilbage i tid (også vist på statusmøde uge 37)
Release 4 - Demo af beregningsmodul og prisaftaler (også vist på statusmøde uge 33)
Release 3 - Demo af manuel sagsbehandling ved ansøgninger om udvidet helbredstillæg (også vist til statusmødet uge 25)
Release 3 - Demo af udbetaling og brev til 3. part (også vist til statusmødet uge 13)
Release 3 - Demo af procesunderstøttelse (Også vist til statusmødet uge 6)
Releasenote-5.2.0
Releasenote-5.1.0
KP Release 5.1 - 27. maj 2024 - Oversigt over ny funktionalitet.pdf
Releasenote-5.0.0
KP Release 5.0 d. 25. marts 2024 - Oversigt over ny funktionalitet
Releasenote-4.1.0
KP Release 4.1 d. 14. december - Oversigt over ny funktionalitet
Releasenote-4.0.0
KP Release 4.0 d. 30. okt. 2023 - Oversigt over ny funktionalitet
Releasenote-3.0.0
KP Release 3.0 d. 8. maj - Oversigt over ny funktionalitet
Releasenote-2.1.0
KP Release 2.1 - Oversigt over ny funktionalitet
Releasenote-2.0.0
KP Release 2.0 - Oversigt over ny funktionalitet
Udviklingsstrategi
Kommissorium - Faggrupper
Ændringsforslag - dec. 2023
Skabelon til ændringsforslag
Quickstart KP, KSD og KY
Træningsmiljø (S-Test) Konfigurationsvejledning
Ofte stillede spørgsmål (FAQ), tips mm.
Brugervejledning til sagsbehandler og medarbejder med økonomiopgaver
Brugervejledning til systemadministrator
Tjekliste til supportberettigede brugere
Brugervejledning vedr. Tillæg-Fradrag
Brugervejledning til gennemførsel af nulsumstest
Se bilag, som er sendt sammen med et brev.pdf
Ret bevilling fra bevilget til afslag.pdf
Opsæt ydelsesnumre for automatisk behandling af eFaktura
Oprettelse af førtidspensionssager - Blanket UDK 251
Bestem finansieringskommune manuelt
Masseindberetning
Opret bevilling
Opret Helbredstillægskort
Opret institutionsophold
Opret journalnotat
Opret træk
Ret institutionsophold
Ret personoplysninger
Ret planlagt træk
Ret planlagt udbetaling
Ret åbne trækanmodninger
Tilføj ydelse til bevilling
Systemadministrator - Opret opgavepakke
Systemadministrator - Opsætning af opgavesplit.pdf
Systemadministrator - Opret træktype
Systemadministrator - Deaktiver træktype
Systemadministrator - Opret ydelsestype
Systemadministrator - Deaktiver ydelsestype
Systemadministrator - Deaktiver hændelsesabonnement
Systemadministrator - Træk lokaladministrationsrapport - Lokale ændringer
Video - Enkeltsagsvisning
Video - Fremsøgning af brogere og en borgers overbliksside
Video - Opgaveindbakken
Video - Trin når du udfører en opgave
Video - Underfaner under borgerfanen
Video - Systemadministration - Et generelt overblik
Video - Systemadministration - Sådan retter du brevskabeloner
KP Temavejledning - Automatisk behandling af ansøgninger.pdf
Automatiske processer for ansøgninger i KP.pptx
KP Temavejledning - Opdatering til brevskabelon, som I har overskrevet.pdf
KP Temavejledning - Flytning
KP Temavejledning - Formue ikke oplyst v2
KP Temavejledning - Afstemning af mellemkommunal afregning
KP Temavejledning - Afregning af kommunal medfinansiering og mellemkommunal afregning v4
Opfølgningsopgaver - oversigt og stop for uønskede opfølgningsopgaver
Hændelser og opfølgningsopgaver ved beskeder fra CPR og UDK
Vejledning til KP-opfølgningsopgaver 2023
Webinar om opgavepakker
Eksempler på opgavepakker og hændelsesabonnementer - Sønderborg Kommune
1. Introduktion til opgaver - 17 minutter
2. opgavepakker - 8 minutter
3. Eksempler fra Sønderborg - 18 minutter
4. Forslag til proces for opsætning af opgavepakker - 6 minutter
1. Introduktion til opgaver - v Susanne og Jeanette - 12 minutter
2. Opgavepakker - v Susanne og Jeanette - 10 minutter
3. Eksempler fra Sønderborg - v Susanne og Jeanette - 18 minutter
4. Forslag til proces for opsætning af opgavepakker - v Susanne og Jeanette - 5 minutter
Opgavepakkeskabeloner.xlsx
KP Temavejledning - Økonomi Ydelser og Træk v2
KP Temavejledning - Årlig opdatering af Boligark og Ændringsvarsel
KP - Forvaltningshåndborg
Vejledning 1 - KP - Forvaltningshåndbog
Webinar om eFaktura - 14. marts 2024
Webinar om lovændring relateret MAF primo 2024 d. 13. december 2023 - Uge 50
Webinar - Automatisering og procesunderstøttelse af personlige tillæg og udvidet helbredstillæg - 07.12.23
Brevwebinar for systemadministrator relateret release 4.0 d. 14.11 - Uge 46
Webinar - Automatisering og procesunderstøttelse af personlige tillæg og udvidet helbredstillæg - Pilotwebinar - 26.10.23
Webinar om revurdering relateret release 4.0 d. 01.11 - Uge 44
Webinar om breve relateret release 4.0 d. 26.10 - Uge 43
Webinar - Rådighedsberegning, oprettelse af førtidspensionssager og træk for dele af måneder d. 13.10.22 kl. 13.00
Webinar - Institutionsoversigt og takster d. 02.11.22
Webinar om ny lovgivning relateret MAF - ændringer i KP release 4.1
Brevwebinar for systemadministrator relateret release 4.0 - Uge 46
Webinar om revurdering relateret release 4.0 - Uge 44
Webinar om breve relateret release 4.0 - Uge 43
Webinar - Rådighedsberegning, oprettelse af førtidspension og træk for dele af måneder
Onlinemøde A - Præsentation
Onlinemøde B - Præsentation
Afholdelse af onlinemøder (datoer kommer senere)
Optagelser af Onlinemøde B d. 09.12.2021
Optagelser af Onlinemøde A d. 26.11.2021
Superbrugerundervisning - undervisningsmateriale
Opgavesæt til Superbrugerundervisning KP Basis
Genopfriskningskursus for superbrugere - undervisningsmateriale
Her afholdes superbrugerundervisningen (KP Basis)
Optagelse af Genopfriskningskursus d. 06.01.22
Optagelse af superbrugerundervisning d. 14.10.21
Afholdelse af undervisning for medarbejdere med økonomiopgaver
Optagelse af Genopfriskningskursus d. 07.01.22
Optagelse af Genopfriskningskursus d. 07.12.21
Undervisning 13.10.2021 - Modul 1, 2 og 3
Webinar for supportberettigede brugere - undervisningsmateriale
Optagelse af webinar for supportberettigede brugere d. 25.11.2021
Sprogpolitik for breve
Oversigt over KLIK-opgaver (KP Basis), version 24
(MI 01) Match ydelser og træk fra KMD SPK til ydelses- og trækarter i KP
Bilag - (MI 01) Match ydelser og træk fra KMD SPK til ydelses- og trækarter i KP
(MI 02) Match los-enheder med fælleskommunalt organisationssystem
Bilag til KLIK-opgaven MI 02_Match LOS-enheder med fælleskommunalt organisationssystem (KP Basis)
(MI 03) Bestil abonnement på sortiment til anvendersystemet
(MI 04) Bestil abonnement på anvendersystemets sortiment til bogføringssystemet
Bilag - (MI 04) Kommunernes bogføringssystemer
(MI 05) Match administrativ enhed til sager
(MI 07) Udfyld kommunens omkostningssted delsortiment
(MI 10) Udarbejd og tilføj myndighedsspecifikt sortiment
(MI 12) Tilføj detaljering for ydelsestyper og træktyper
(MI 13) Håndter PUCer i kildedata
(MI 14) Foretag opsætning af VPN
(MI 15) Udarbejd jobfunktionsroller for KP
Bilag - (MI 15) KLE-numre
Bilag - (MI 15) Jobfunktionsroller Skabelon
Bilag - (MI 15) Brugersystemroller i KP
(MI 16) Kontroller kommunens eget it miljø
(MI 17) Fremsend kommunens ip-adresse
(MI 18) Opret jobfunktionsroller i FK-administrationsmodul
(MI 20) Foretag sammenkobling af jobfunktionsroller og medarbejdere
Bilag - (MI 20) - Dokumentation af jobfunktionsroller og medarbejdere
(MI 21) Tildel jobfunktionsroller i kommunens brugerkatalog
(MI 23) Indmeld kommunal version af Word og evt. Citrix
(MI 24) Map værdier for KP i bogføringssystemet
Video om brugen af omkostningssted og (MI 24) Map værdier for KP i bogføringssystem
Bilag - (MI 24) - Email - Vigtigt vedr. (MI 24)
Bilag - (MI 24) - Organisation i ØiR perspektiv
Bilag - (MI 24) - Mapning af bogføringssystem
Bilag - (MI 24) - Baggrundsviden, værdier og mapningsregler
Bilag - (MI 24) - Finanssortiment
(MI 25) Gennemfør nulsumstest
Bilag - (MI 25) - Brugervejledning - KP Nulsumstest
Bilag - (MI 25) - Finansbilag ifm. nulsumstest for bogføringssystem
(MI 26) Håndtér nye MAF driftskonti
Bilag - (MI 26) - Gamle MAF driftskonti
Bilag - (MI 26) - Nye MAF driftskonti
(MI 27) Gennemfør nulsumstest på MAF driftskonti
(MI 28) Verificér kommunelogo
(MI 32) Opret udbetalende enhed
Vejledning - (MI 32) Opret udbetalende enhed
(MI 33) Opsæt opgavepakker
Bilag - (MI 33) - Opgaveanalyse v2
(MI 34) Opsæt forretningskonstanter
Bilag - (MI 34) - Forretningskonstanter
(MI 36) Opsæt forretningskonstanter for print på serviceplatformen
Bilag – (MI 36) – Kommunernes oplysninger
(MI 37) Opret kommunespecifikke klassifikationer
(MI 38) Informer bogføringsfunktionen om kommende leverance af finansbilag
(MI 40) Analyser og beslut behovet for kommunespecifikke værdier i KPs finanssortiment
Bilag - (MI 40) – Ydelsestyper og træktyper
Bilag - (MI 40) - Finanssortiment
Bilag - (MI 40) - Oversigt over kontotyper og parametre
(MI 41) Fastsættelse af standard administrativ enhed i KP
(MI 42) Genbesøg opsætning af administrative enheder
Bilag - (MI 42) - Brugervejledning - redigering og oprettelse af systemparameter - administrerende enhed til sag
Bilag - (MI 42) - Brugervejledning - redigering af systemparameteren - Standard administrativ enhed
(MI 43) Håndtér mangler i KPs sortimenter
Bilag - (MI 43) Sortiment mangler
(MI 45) Detaljér kommunens opsætning i FK Organisation
(MI 45) Bilag - Kom godt i gang - Organisation - brugergrænseflade
(MI 48) Vurdér og indmeld nye sagstyper og-eller arter
(MI 49) Korrigér administrative enheder på konverterede sager
Bilag - (MI 49) - Filtrering af sagstyper
(MI 50) Map konti og kontodetaljeringer i bogføringssystemet
(SA 14) Autorisér KOMBIT som revisor
Bilag - (SA 14) - Kommunernes SE-numre
Bilag - (SA 14) - Vejledning Autoriser KOMBIT som revisor hos SKAT
(SA 21) Giv samtykke til opsætning af e-boks
(SA 22) Giv samtykke til opsætning af fjernprint
(SA 23) Giv samtykke til oprettelse af SFTP-ruter til bogføringssystem
(SA 24) Underskriv opdateret databehandleraftale
Bilag - (SA 24) - KOMBITs skabelon til databehandleraftale - Rettelser til Datatilsynets standardkontraktbestemmelser
(SA 25) Opret SFTP ruter og konto
(SA 25) Bilag - Bestillingsformular - Etablering af SFTP-Rute
(OA 01) Etabler supportorganisering og procedurer for anvendelsessupport_ fejl- og ændringsønskehåndtering
(OA 02) Udpeg supportberettigede brugere til KP
(OA 03) Identificér og opret opfølgningsopgaver
Bilag - (OA 03) - Opfølgningsopgavetyper i KP Basis
(OA 04) Tag stilling til hvordan I vil bruge de manuelle indtastningsfelter
Bilag – (PL 02) – Undervisningsdage, superbrugerundervisning
Bilag - (PL 03) - Lektionsoversigt
Bilag - (PL 03) - Undervisningdage, økonomiundervisning
(PL 01) Udpeg og indmeld KP-projektejer og KP-projektleder
(PL 07) Tilmeld deltagere til Netværksmøde B (PL 08) Tilmeld KP-systemadministrator til Onlinemøde A
(PL 08) Tilmeld KP-systemadministrator til Onlinemøde A
(PL 10) Tilmeld KP-systemadministrator til Onlinemøde B
(UI 01) Indberet kommunens SE-nummer
(UI 02) Indhent PI-nummer, BBAN og NKS aftalenummer
(UI 04) Orienter jer i ØiR og kortlæg økonomipraksis
(UI 06) Afklar dokumentstyring i relation til KP
(UI 07) Vurder kommunens behov for brug af kommunespecifikke brev- og journalnotatsskabeloner i KP
Bilag - (UI 07) - Brevskabeloner
Bilag - (UI 07) - Masterskabelon
(UI 08) Opret kommunespecifikke brev- og journalnotatsskabeloner
(UI 09) Gennemgå kommunens ydelses- og træktyper
(UI 10) Vurdér hvor lang tid historiske udbetalinger skal opbevares i KMD Udbetaling
(UI 14) Håndtér opfølgningsopgaver efter produktionssætning
(UI 16) Opsæt sagsparter til bopælssamling
(UI 17) Håndtér ubehandlede adviser fra KMD Sag
(UI 18) Foretag kommunal træning i Træningsmiljøet
Bilag - (UI 18) - Tjekliste
(UI 19) Foretag kommunal verifikation i træningsmiljøet
Bilag - (UI 19) - Tjekliste
(UI 20) Opdatér takster for 2022 i KMD SPK
(UI 21) Gennemfør afprøvning af kommunal konfiguration
Bilag - (UI 21) Produktionsverifikation - Udbetaling af en ydelse
Bilag - (UI 21) Produktionsverifikation - Øvrige konfigurationer
(VF 01) Vidensdel i kommunen
Oversigt over webinarer om KLIK-opgaver, version 11
Oversigt over webinarer om KLIK-opgaver, pilotkommuner, version 10
07.04.2022 - (MI 39) Opsæt opgavepakker
05.04.2022 - (MI 39) Opsæt opgavepakker
21.02.2022 kl. 14 - (UI 21) Gennemfør afprøvning af kommunal konfiguration
21.02.2022 kl. 9. - (UI 21) Gennemfør afprøvning af kommunal konfiguration
08.02.2021 - (MI 50) Map konti og kontodetaljeringer i bogføringssystemet
15.12.2021 - (MI 26) Håndtér nye MAF driftskonti
09.12.2021 - (MI 26) Håndtér nye MAF driftskonti
18.11.2021 - (MI 25) Gennemfør nulsumstest
11.11.2021 - (MI 12) Tilføj detaljering for ydelsestyper og træktyper
27.10.2021 - (MI 12) Tilføj detaljering for ydelsestyper og træktyper
05.11.2021 Piloter - (MI 25) Gennemfør nulsumstest
01.11.2021 - (MI 33) Opsæt opgavepakker
25.10.2021 - (MI 33) Opsæt opgavepakker
14.10.2021 - (UI 07) Vurdér kommunens behov for brug af kommunespecifikke brev- og journalnotatsskabeloner i KP
12.10.2021 - (UI 07) Vurdér kommunens behov for brug af kommunespecifikke brev- og journalnotatsskabeloner i KP
06.10.2021 - (MI 24) Map værdier for KP i bogføringssystemet
28.09.2021 - (MI 21) Tildel jobfunktionsroller i kommunens brugerkatalog
27.09.2021 - (MI 21) Tildel jobfunktionsroller i kommunens brugerkatalog
20.09.2021 - (MI 07) Udfyld kommunens omkostningssted delsortiment
13.09.2021 - (MI 18) Opret jobfunktionsroller og (MI 20) Foretag sammenkobling
03.09.2021 Piloter - (MI 24) Map værdier i bogføringssystem (MI 07) Udfyld omkostningssted delsortiment
01.09.2021 - (MI 37) Opret kom.sp. klassifikationer og (MI 10) Udarbejd og tilføj myndighedsspecifikt sortiment
30.08.2021 - (MI 37) Opret kom.sp. klassifikationer og (MI 10) Udarbejd og tilføj myndighedsspecifikt sortiment
24.08.2021 - (MI 41) Fastsættelse af standard administrativ enhed i KP
20.08.2021 - (MI 41) Fastsættelse af standard administrativ enhed i KP
23.08.2021 - (MI 40) Analyser og beslut behovet for kommunespecifikke værdier i KPs finanssortiment
19.08.2021 - (MI 40) Analyser og beslut behovet for kommunespecifikke værdier i KPs finanssortiment
09.06.2021 - (MI 05) Match administrativ enhed til sager
Denne hjemmeside benytter cookies fra tredjepart til besøgsstatistik. Vælger du "Accepter alle", giver du samtykke til at tredjepartsservices må gemme oplysninger om dit besøg. Læs mere om cookies