På denne side finder du relevant materiale vedrørende KP.
Hvis du har spørgsmål til dokumentbiblioteket eller leder efter et specifikt dokument, er du velkommen til at skrive til kp@kombit.dk.
På denne side finder du relevant materiale vedrørende KP.
Hvis du har spørgsmål til dokumentbiblioteket eller leder efter et specifikt dokument, er du velkommen til at skrive til kp@kombit.dk.
KP Release 5.7 - 10. december 2025 - Oversigt over ny funktionalitet og KLIK-opgaver.pdf
KP Release 5.6 - 26. september 2025 - Oversigt over ny funktionalitet og KLIK-opgaver.pdf
KP Release 5.5 - 24. juni 2025 - Oversigt over ny funktionalitet og KLIK-opgaver.pdf
KP Release 5.4 - 28. april 2025 - Oversigt over ny funktionalitet og KLIK-opgaver.pdf
KP Release 5.3 - 31. januar 2025 - Oversigt over ny funktionalitet og KLIK-opgaver.pdf
KP Release 5.2 - 12. september 2024 - Oversigt over ny funktionalitet og KLIK-opgaver.pdf
KP KLIK-opgaver - Release 5.0 - v5
KP KLIK-opgaver - Release 4.1 - v1
KP KLIK-opgaver - Release 4.0 - v3
(Auto 16) Godkend serviceaftaler fra EG og aktiver fil-ruter.pdf
Bilag - (Auto 16) Aktivering af Fil-rute.pptx
(Auto 13) Kontroller individuel tekst på løbende personlige tillæg og tilret efter behov
Bilag – (Auto 13) Eksempel på hvordan individuel tekst fremgår af breve
(Auto 12) Gennemgå og udarbejd afslagsårsager til udvidet helbredtillæg og personlige tillæg
Bilag – (Auto 12) Excelark til årsagstekster – Download og udfyld
(Auto 11) Udsøg løbende ydelser uden revurderingsdato og påfør manglende dato
(Auto 10) Tag stilling til nye og ændrede brevskabeloner og foretag evt. tilpasning
(Auto 9) Tag stilling til og foretag evt. opsætning af nye systemparametre relateret til prisaftaler
(Auto 8) Automatisk behandling af ansøgninger vedr. personlige tillæg
(Auto 7) Opsæt fordelingsregler for fordelingskomponenten
(Auto 6) Tag stilling til opsætning af kommunens hændelsesabonnementer ifm. revurderinger
(Auto 5) Giv samtykke til oprettelse af SFTP-rute til selvbetjeningsløsningen
(AUTO 4) Giv samtykke til oprettelse af SFTP-ruter for jeres selvbetjeningsløsning
(Auto 5) Giv samtykke til oprettelse af SFTP-rute til selvbetjeningsløsningen
(Auto 3) Opsætning af fordelingsregler for selvbetjeningsløsningen
Bilag - (Auto 3) Oversigt over relevante KLE nr. i KP
(AUTO 2) Automatisk behandling af ansøgninger vedr. helbredstillægskort og udvidet helbredstillæg
(AUTO 1) Tag stilling til nye sagstyper og tilhørende ydelses- og træktyper
(Breve 3) Tilpas attributter, som ikke giver jer ansvar for brevskabeloner.pdf
(Breve 2) Gennemgå overskrevne brevskabeloner for at sikre korrekt markering af ansvar.pdf
Bilag (Breve 2) Hjælp til at se, om I har overskrevet de 3 attributter.pdf
(Breve 1) Tag stilling til ændringer i udbetalingsspecifikationen og foretag evt. tilpasning heraf
(eFaktura 10) Planlæg og gennemfør forudsætninger for ibrugtagning
(eFaktura 9) Foretag mapning i jeres økonomisystem
Bilag - (eFaktura 5 og 9) Slides fra webinar
(eFaktura 8) Kontakt og gå i dialog med jeres ERP-leverandør
(eFaktura 8b) Serviceaftaler og vejledning fra Ejerkredsen og EG
(eFaktura 7) Tag stilling til behov for og opret evt. EAN.pdf
(eFaktura 6) Tag stilling til nye opfølgningsopgaver og tilpas eventuelt relateret opsætning i KP
Bilag - (eFaktura 6) Nye opfølgningsopgaver relateret til eFaktura
(eFaktura 5) Foretag mapning af ny ydelsestype i jeres økonomisystem
(eFaktura 4) Tilpas opsætningen af jeres ydelsesnumre i KP
Bilag (eFaktura 4) Ydelsesnumre i KP.xlsx
(eFaktura 3) Angiv standard Fakturabehandlingsansvarssted til behandling af eFaktura
(eFaktura 1) Godkend serviceaftale
(NgDP 2) Opret serviceplatform som modtager- og afsendersystem i digital post
Kommuner der skal udføre hele eller dele af (NgDP 2)
(NgDP 3) Opret kontaktpunkt og opsæt distributionsregel
Bilag - (NgDP 3) Vejledning til opsætning af distributionsregel
Bilag - (NgDP 3) Vejledning til oprettelse af kontaktpunkt
Bilag – (NgDP 4) KP AfsendersystemId til fjernprint
Bilag - (NgDP 4) Vejledning til opsætning af fjernprint
(NgDP 5) Tag stilling til nyt felt på brevskabeloner
(Årsbreve 2023-2024) Indmeld borgere der får supplerende ydelser
Bilag - (Årsbreve 2023-2024) - Indmeld borgere for oplysninger om årsbrev
Bilag – (Årsbreve 2023-2024) Indmelding af CPR-numre til årsbreve
Bilag - (Årsbreve 2023-2024) Vejledning til indtastning af CPR-numre
Vejledning (Årsbreve 2023-2024) – Sådan skiller du komma-separeret data ud i kolonner for sig
Webinar (uge 23): Opfølgning vedr. korrektion af historiske refusionsafregninger
Slides fra webinar (uge 23): Opfølgning vedr. korrektion af historiske refusionsafregninger.pptx
Webinar (uge 20): Korrektion af historiske refusionsafregninger pba. udsendte lister
Webinar (uge 18): Korrektion af historiske refusionsafregninger pba. udsendte lister
Video - (eFaktura 2 og 3) Opsætning af Fakturahåndteringsansvarssted og standardenhed
Statusmøde d. 2. september (uge 36 2025).pptx
Statusmøde d. 12. juni (uge 24 2025) - Bl.a. med Aalborgs erfaringer med at tage eFaktura i brug
Statusmøde d. 13. maj (uge 20 2025).pptx
Statusmøde d. 8. april (uge 15 2025) - Bl.a. med emne om dag-til-dag-flytning
Emnespørgetime - Kom godt i gang med KP - 3.4.25.pptx
Statusmøde d. 6. marts (uge 10 2025)
Statusmøde d. 21. januar (uge 4 2025) - Bla.a med Lene Sloth, som fortæller om at tage KP i brug.pdf
Statusmøde d. 5. december (uge 49 2024).pptx
Statusmøde d. 11. juni (uge 24 2024).pptx
Statusmøde d. 7. maj (uge 19 2024)
Statusmøde d. 11. april (uge 15 2024).pptx
Statusmøde d. 13. marts 2024 (uge 11)
Statusmøde d. 8. februar 2024 (uge 6)
Statusmøde d. 18. januar 2024 (uge 3)
Statusmøde d. 14. december (uge 50)
Statusmøde d. 23. november (uge 47)
Statusmøde d. 1. november (uge 44)
Statusmøde d. 3. oktober (uge 40)
Statusmøde d. 14. september (uge 37)
Statusmøde d. 15. august (uge 33)
Statusmøde d. 22. juni (uge 25)
Statusmøde d. 1. juni (uge 22) - Status på release 3 og erfaringer med automatisering fra piloter
Statusmøde d. 2. maj (uge 18) - Fokus på release 3.0
Statusmøde d. 30. marts (uge 13) - Præsentation af udbetaling til 3. part relateret release 3.0
Statusmøde d. 9. marts (uge 10) - Præsentation af brevkoncept bl.a. relateret release 3.0
Statusmøde d. 7. februar (uge 6) - Demo af procesunderstøttelse relateret release 3.0
Sådan tilmelder du dig KOMBITs samarbejdsrum på Teams (KP).pdf
Sprogpolitik
AB's sprogpolitik for breve.pdf
Video om KOMBITs sprogpolitik for breve - 8 min.
Ikoner til skrivebordsgenveje o.l.
Release 5.2 - Demo af fodbevillinger efter pensionsvejledningens opdeling
Release 5 - Live demo af eFaktura
Release 5 - Demo af eFaktura (Automatik og valideringer)
Release 5 - Demo af eFaktura (manuel)
Release 4.1 - Demo opgavekategorier (også vist på statusmøde uge 47)
Release 4 - Demo af automatisk sagsbehandling af personligt tillæg (også vist på statusmøde uge 47)
Release 4 - Demo af forbedringer til masseindberetning (også vist på statusmøde uge 40)
Release 4 - Demo af revurderingsprocessen (også vist på statusmøde uge 40)
Release 4 - Demo af ret eller stop træk tilbage i tid (også vist på statusmøde uge 37)
Release 4 - Demo af beregningsmodul og prisaftaler (også vist på statusmøde uge 33)
Release 3 - Demo af udbetaling og brev til 3. part (også vist til statusmødet uge 13)
Release 3 - Demo af procesunderstøttelse (Også vist til statusmødet uge 6)
KP Release 5.7 - 10. december 2025 - Oversigt over ny funktionalitet og KLIK-opgaver.pdf
KP Release 5.6 - 26. september 2025 - Oversigt over ny funktionalitet og KLIK-opgaver.pdf
KP Release 5.5 - 24. juni 2025 - Oversigt over ny funktionalitet og KLIK-opgaver.pdf
KP Release 5.4 - 28. april 2025 - Oversigt over ny funktionalitet og KLIK-opgaver.pdf
KP Release 5.3 - 3. februar 2025 - Oversigt over ny funktionalitet og KLIK-opgaver.pdf
KP Release 5.2 - 12. september 2024 - Oversigt over ny funktionalitet og KLIK-opgaver.pdf
KP Release 5.1 - 27. maj 2024 - Oversigt over ny funktionalitet.pdf
KP Release 5.0 d. 25. marts 2024 - Oversigt over ny funktionalitet
KP Release 4.1 d. 14. december - Oversigt over ny funktionalitet
KP Release 4.0 d. 30. okt. 2023 - Oversigt over ny funktionalitet
KP Release 3.0 d. 8. maj - Oversigt over ny funktionalitet
Forslag til implementeringsplan for KP.pdf
Kom godt i gang med KP - Linksamling.pptx
Video: Gennemgang af linksamlingen "Kom godt i gang med KP"
Video: Styregruppen for KP opfordrer til at bruge løsningen
Video: Leder- og medarbejderperspektiv på at tage KP i brug v. Lene og Jeanette - Sønderborg kommune
2. Outlook - Modtag post og viderejournaliser i KP
5. Brug træningsmiljøet til at teste jeres opsætning i KP
6. Undtagelse fra digital selvbetjening - Send formueskema til UDK
7. Eksempel på tilretning af manglerbrev til helbredstillægskort
8. Manuel behandling af ansøgning om helbredstillægskort
9. Forvaltningshåndbogen - Vigtigt opslagsværk
10. Automatisk behandling af helbredstillægskortet
11. Eksempel på eget manglerbrev med udgangspunkt i "Manglerbrev - Generelt"
12. Eksempel på egen agterskrivelse til udvidet helbredstillæg
14. Afslagsårsager for udvidet helbredstillæg
15. Eksempel på eget afslagsbrev med flettespørgsmål/bullets
16. Manuel behandling af udvidet helbredstillæg til briller
17. Automatisk behandling af udvidet helbredstillæg
18. Eksempel på flettespørgsmål i bevillingsbrev - Udvidet helbredstillæg til fast protese
19. Eksempel på prisaftale i bevillingsbrev til fodbehandling
20. Flytning af sager fra ét system til KP - Manuel konvertering
21. Udbetal udvidet helbredstillæg ved regning fra borger
22. Udbetal almindeligt helbredstillæg ved regning fra borger
23. Marker i bevilling at faktura er behandlet i økonomisystemet
24. Interview med sagsbehandlere i KP - Oplevelsen af at tage KP i brug
Se bilag, som er sendt sammen med et brev.pdf
Ret bevilling fra bevilget til afslag.pdf
Opsæt ydelsesnumre for automatisk behandling af eFaktura
Oprettelse af førtidspensionssager - Blanket UDK 251
Bestem finansieringskommune manuelt
Systemadministrator - Opret opgavepakke
Systemadministrator - Opsætning af opgavesplit.pdf
Systemadministrator - Opret træktype
Systemadministrator - Deaktiver træktype
Systemadministrator - Opret ydelsestype
Systemadministrator - Deaktiver ydelsestype
Systemadministrator - Deaktiver hændelsesabonnement
Systemadministrator - Træk lokaladministrationsrapport - Lokale ændringer
Opret egne breve i KPs systemadministration
Opret brev i KP - Del 1 - Manuelle og automatiske flettefelter
Opret brev i KP - Del 2 - Indholdselementer
Opret brev i KP - Del 3 - Flettespørgsmål
Opret brev i KP - Test dit brev i KPs træningsmiljø
Kort introduktion (3-7 min.)
Video - Fremsøgning af brogere og en borgers overbliksside
Video - Trin når du udfører en opgave
Video - Underfaner under borgerfanen
Video - Systemadministration - Et generelt overblik
Video - Systemadministration - Sådan retter du brevskabeloner
Links til KP-dag - Emne 2 om oprettelse af breve
Brevworkshop - links til vejledninger mm..pdf
Introduktion til breve i KP
Kom godt i gang med breve i KP - Linksamling.pptx
Video: Gennemgang af linksamlingen "Kom godt i gang med breve i KP"
Opsætning og ændringer til breve med eksempler (relateret release 4.0 - d. 14.11.23)
Vejledning til oprettelse af breve og brug af Word plugin
Følgende tre vejledninger er også gennemgået i de videoer, du kan finde nedenfor og under "Vejledning mv. (KP)" / "Videoer".
Vejledning til oprettelse af brevskabeloner.docx
Vejledning til oprettelse af brevskabeloner - Kort version.docx
Alternativ til Word Plugin - Rediger og sæt ind.docx
Installationsfil til Word plugin
Videovejledning til oprettelse af breve
Følgende videoer ligger også under "Vejledning mv. (KP)" / "Videoer".
Opret brev i KP - Del 1 - Manuelle og automatiske flettefelter
Opret brev i KP - Del 2 - Indholdselementer
Opret brev i KP - Del 3 - Flettespørgsmål
Opret brev i KP - Test dit brev i KPs træningsmiljø
Breve i KP
KP brevbibliotek - centrale skabelonfiler.xlsx
(Links til breve, du finder i ovenstående brevbibliotek: Afslag personligt tillæg - Patch 03.09.25 - Ændring markeret med gul.pdf, Afslag udvidet helbred subjektivt - R5.6 - Ændring markeret gul.pdf, Afslag almindeligt helbredstillg - R5.6 - Ændring markeret gul.pdf, Ophrsbrev udvidet helbredstillg - R5.6 - Ændring markeret gul.pdf, Ophr af helbredstillgskort - R5.6 - Ændring markeret gul.pdf, Helbredskort - R5.6 - Ændring markeret gul.pdf, Bevilling af udvidet helbredstillg til fodbehandling - R5.6 - Ændring markeret gul.pdf, Bevilling af udvidet helbredstillg - R5.6 - Ændring markeret gul.pdf, Agterskrivelse udvidet helbredstillg - R5.6 - Ændring markeret gul.pdf, Agterskrivelse Helbredstillgskort - R5.6 - Ændring markeret gul.pdf, Afslagsbrev Helbredstillgskort - R5.6 - Ændring markeret gul.pdf, Afslag udvidet helbredstillg auto - R5.6 - Ændring markeret gul.pdf)
KP Temavejledning - Behandl eFaktura i KP.pdf
Kort og overordnet introduktion til eFaktura
Live demo af eFaktura - 5 min.
Kom godt i gang med eFaktura i KP - Linksamling.pptx
Video: Gennemgang af linksamlingen "Kom godt i gang med eFaktura i KP"
Uddybende materiale
Uddannelseswebinar om eFaktura 14-03-2024 - Video
Uddannelseswebinar om eFaktura 14-03-2024 - Slides.pptx
KP eFaktura - Eksempel på relateret opsætning delt af Aalborg kommune.pdf
KP Temavejledning - Afstemning af mellemkommunal afregning
KP Temavejledning - Afregning af kommunal medfinansiering og mellemkommunal afregning v4
Video: Understøttelse af 6-årsregel ved handlekommuneaftaler - Relateret release 5.5 d. 24.06.25
Eksempler på opgavepakker og hændelsesabonnementer - Sønderborg Kommune
1. Introduktion til opgaver - 17 minutter
3. Eksempler fra Sønderborg - 18 minutter
4. Forslag til proces for opsætning af opgavepakker - 6 minutter
1. Introduktion til opgaver - v Susanne og Jeanette - 12 minutter
2. Opgavepakker - v Susanne og Jeanette - 10 minutter
3. Eksempler fra Sønderborg - v Susanne og Jeanette - 18 minutter
4. Forslag til proces for opsætning af opgavepakker - v Susanne og Jeanette - 5 minutter
Webinar om eFaktura - 14. marts 2024
Webinar om lovændring relateret MAF primo 2024 d. 13. december 2023 - Uge 50
Webinar - Automatisering og procesunderstøttelse af personlige tillæg og udvidet helbredstillæg - 07.12.23
Opsætning og ændringer til breve med eksempler (relateret release 4.0 - d. 14.11.23)
Webinar om revurdering relateret release 4.0 d. 01.11 - Uge 44
Webinar - Rådighedsberegning, oprettelse af førtidspensionssager og træk for dele af måneder d. 13.10.22 kl. 13.00
Webinar om eFaktura - 14. marts 2024
Webinar om ny lovgivning relateret MAF - ændringer i KP release 4.1
Brevwebinar for systemadministrator relateret release 4.0 - Uge 46
Webinar om revurdering relateret release 4.0 - Uge 44
Webinar om breve relateret release 4.0 - Uge 43
Webinar - Rådighedsberegning, oprettelse af førtidspension og træk for dele af måneder
(MI 01) Match ydelser og træk fra KMD SPK til ydelses- og trækarter i KP
Bilag - (MI 01) Match ydelser og træk fra KMD SPK til ydelses- og trækarter i KP
(MI 02) Match los-enheder med fælleskommunalt organisationssystem
Bilag til KLIK-opgaven MI 02_Match LOS-enheder med fælleskommunalt organisationssystem (KP Basis)
(MI 03) Bestil abonnement på sortiment til anvendersystemet
(MI 04) Bestil abonnement på anvendersystemets sortiment til bogføringssystemet
Bilag - (MI 04) Kommunernes bogføringssystemer
(MI 05) Match administrativ enhed til sager
(MI 07) Udfyld kommunens omkostningssted delsortiment
(MI 10) Udarbejd og tilføj myndighedsspecifikt sortiment
(MI 12) Tilføj detaljering for ydelsestyper og træktyper
(MI 13) Håndter PUCer i kildedata
(MI 14) Foretag opsætning af VPN
(MI 15) Udarbejd jobfunktionsroller for KP
Bilag - (MI 15) Jobfunktionsroller Skabelon
Bilag - (MI 15) Brugersystemroller i KP
(MI 16) Kontroller kommunens eget it miljø
(MI 17) Fremsend kommunens ip-adresse
(MI 18) Opret jobfunktionsroller i FK-administrationsmodul
(MI 20) Foretag sammenkobling af jobfunktionsroller og medarbejdere
Bilag - (MI 20) - Dokumentation af jobfunktionsroller og medarbejdere
(MI 21) Tildel jobfunktionsroller i kommunens brugerkatalog
(MI 23) Indmeld kommunal version af Word og evt. Citrix
(MI 24) Map værdier for KP i bogføringssystemet
Video om brugen af omkostningssted og (MI 24) Map værdier for KP i bogføringssystem
Bilag - (MI 24) - Email - Vigtigt vedr. (MI 24)
Bilag - (MI 24) - Organisation i ØiR perspektiv
Bilag - (MI 24) - Mapning af bogføringssystem
Bilag - (MI 24) - Baggrundsviden, værdier og mapningsregler
Bilag - (MI 24) - Finanssortiment
Bilag - (MI 25) - Brugervejledning - KP Nulsumstest
Bilag - (MI 25) - Finansbilag ifm. nulsumstest for bogføringssystem
(MI 26) Håndtér nye MAF driftskonti
Bilag - (MI 26) - Gamle MAF driftskonti
Bilag - (MI 26) - Nye MAF driftskonti
(MI 27) Gennemfør nulsumstest på MAF driftskonti
(MI 32) Opret udbetalende enhed
Vejledning - (MI 32) Opret udbetalende enhed
Bilag - (MI 33) - Opgaveanalyse v2
(MI 34) Opsæt forretningskonstanter
Bilag - (MI 34) - Forretningskonstanter
(MI 36) Opsæt forretningskonstanter for print på serviceplatformen
Bilag – (MI 36) – Kommunernes oplysninger
(MI 37) Opret kommunespecifikke klassifikationer
(MI 38) Informer bogføringsfunktionen om kommende leverance af finansbilag
(MI 40) Analyser og beslut behovet for kommunespecifikke værdier i KPs finanssortiment
Bilag - (MI 40) – Ydelsestyper og træktyper
Bilag - (MI 40) - Finanssortiment
Bilag - (MI 40) - Oversigt over kontotyper og parametre
(MI 41) Fastsættelse af standard administrativ enhed i KP
(MI 42) Genbesøg opsætning af administrative enheder
Bilag - (MI 42) - Brugervejledning - redigering af systemparameteren - Standard administrativ enhed
(MI 43) Håndtér mangler i KPs sortimenter
Bilag - (MI 43) Sortiment mangler
(MI 45) Detaljér kommunens opsætning i FK Organisation
(MI 45) Bilag - Kom godt i gang - Organisation - brugergrænseflade
(MI 48) Vurdér og indmeld nye sagstyper og-eller arter
(MI 49) Korrigér administrative enheder på konverterede sager
Bilag - (MI 49) - Filtrering af sagstyper
(MI 50) Map konti og kontodetaljeringer i bogføringssystemet
(SA 14) Autorisér KOMBIT som revisor
Bilag - (SA 14) - Kommunernes SE-numre
Bilag - (SA 14) - Vejledning Autoriser KOMBIT som revisor hos SKAT
(SA 21) Giv samtykke til opsætning af e-boks
(SA 22) Giv samtykke til opsætning af fjernprint
(SA 23) Giv samtykke til oprettelse af SFTP-ruter til bogføringssystem
(SA 24) Underskriv opdateret databehandleraftale
(SA 25) Opret SFTP ruter og konto
(SA 25) Bilag - Bestillingsformular - Etablering af SFTP-Rute
Bilag – (PL 02) – Undervisningsdage, superbrugerundervisning
Bilag - (PL 03) - Lektionsoversigt
Bilag - (PL 03) - Undervisningdage, økonomiundervisning
(PL 01) Udpeg og indmeld KP-projektejer og KP-projektleder
(PL 07) Tilmeld deltagere til Netværksmøde B (PL 08) Tilmeld KP-systemadministrator til Onlinemøde A
(UI 01) Indberet kommunens SE-nummer
(UI 02) Indhent PI-nummer, BBAN og NKS aftalenummer
(UI 04) Orienter jer i ØiR og kortlæg økonomipraksis
(UI 06) Afklar dokumentstyring i relation til KP
(UI 07) Vurder kommunens behov for brug af kommunespecifikke brev- og journalnotatsskabeloner i KP
Bilag - (UI 07) - Brevskabeloner
Bilag - (UI 07) - Masterskabelon
(UI 08) Opret kommunespecifikke brev- og journalnotatsskabeloner
(UI 09) Gennemgå kommunens ydelses- og træktyper
(UI 10) Vurdér hvor lang tid historiske udbetalinger skal opbevares i KMD Udbetaling
(UI 14) Håndtér opfølgningsopgaver efter produktionssætning
(UI 16) Opsæt sagsparter til bopælssamling
(UI 17) Håndtér ubehandlede adviser fra KMD Sag
(UI 18) Foretag kommunal træning i Træningsmiljøet
(UI 19) Foretag kommunal verifikation i træningsmiljøet
(UI 20) Opdatér takster for 2022 i KMD SPK
(UI 21) Gennemfør afprøvning af kommunal konfiguration
Bilag - (UI 21) Produktionsverifikation - Udbetaling af en ydelse
Bilag - (UI 21) Produktionsverifikation - Øvrige konfigurationer
07.04.2022 - (MI 39) Opsæt opgavepakker
05.04.2022 - (MI 39) Opsæt opgavepakker
21.02.2022 kl. 14 - (UI 21) Gennemfør afprøvning af kommunal konfiguration
21.02.2022 kl. 9. - (UI 21) Gennemfør afprøvning af kommunal konfiguration
08.02.2021 - (MI 50) Map konti og kontodetaljeringer i bogføringssystemet
15.12.2021 - (MI 26) Håndtér nye MAF driftskonti
09.12.2021 - (MI 26) Håndtér nye MAF driftskonti
18.11.2021 - (MI 25) Gennemfør nulsumstest
11.11.2021 - (MI 12) Tilføj detaljering for ydelsestyper og træktyper
27.10.2021 - (MI 12) Tilføj detaljering for ydelsestyper og træktyper
05.11.2021 Piloter - (MI 25) Gennemfør nulsumstest
01.11.2021 - (MI 33) Opsæt opgavepakker
25.10.2021 - (MI 33) Opsæt opgavepakker
06.10.2021 - (MI 24) Map værdier for KP i bogføringssystemet
28.09.2021 - (MI 21) Tildel jobfunktionsroller i kommunens brugerkatalog
27.09.2021 - (MI 21) Tildel jobfunktionsroller i kommunens brugerkatalog
20.09.2021 - (MI 07) Udfyld kommunens omkostningssted delsortiment
13.09.2021 - (MI 18) Opret jobfunktionsroller og (MI 20) Foretag sammenkobling
24.08.2021 - (MI 41) Fastsættelse af standard administrativ enhed i KP
20.08.2021 - (MI 41) Fastsættelse af standard administrativ enhed i KP
23.08.2021 - (MI 40) Analyser og beslut behovet for kommunespecifikke værdier i KPs finanssortiment
19.08.2021 - (MI 40) Analyser og beslut behovet for kommunespecifikke værdier i KPs finanssortiment